SEKRETARIAT w wakacje

Czas pracy Sekretariatu szkoły w czasie wakacji:

• do 28 czerwca w godzinach 8.00-16.00
  • 1-19 lipca w godzinach 10.00-14.00
  • 19-30 sierpnia w godzinach 10.00-14.00.

Można kontaktować się z nami również drogą mailową: szkoł[email protected]

Dyrektor 23.06.2019

65 i 69 lat po maturze salezjańskiej

Podczas Mszy świętej na zakończenie roku szkolnego we wtorek 18 czerwca poza obecnymi uczniami naszej szkoły i kadrą pedagogiczną, obecni byli także panowie - absolwenci Szkoły Salezjańskiej, którzy 65 i 69 lat temu pisali maturę. Każdy z nich otrzymał pamiątkowy dyplom.

Z kolei Medal Niepodległości od Premiera RP Mateusza Morawieckiego otrzymał ks. Zbigniew Malinowski, założyciel Salezjańskiej Szkoły Muzycznej w Lutomiersku.

Piotr Drzewiecki 22.06.2019

Zakończenie roku szkolnego 2018/2019

W środę 19 czerwca odbyło się zakończenie roku szkolnego. Uroczystości przewodniczył Ksiądz Dyrektor wraz z gronem pedagogicznym. Byli obecni także rodzice uczniów.

Jan Michniewicz 19.06.2019

Pielgrzymka do Katedry 2019

We wtorek 18 czerwca uczniowie naszej szkoły przeszli do Katedry by podziękować Bogu za cały rok szkolny oraz prosić o szczęśliwe wakacje. Przed mszą uczniowie złożyli także kwiaty przed pomnikiem św. Jana Pawła II, natomiast dzień rozpoczęła modlitwa przed figurą Matki Bożej Wspomożenia Wiernych na dziedzińcu szkoły.

Jan Michniewicz 18.06.2019

Bezpieczne i przyjazne Ziemi wakacje

Kochani Uczniowie (i Nauczyciele:-)),

Pamiętajcie, żeby spędzić wakacje aktywnie i bezpiecznie. Korzystajcie ze słońca, ale z umiarem i z kremem chroniącym, korzystajcie z kąpieli morskich i innych, ale rozsądnie i bez brawurowych akcji; wspinajcie się po górach, ale tylko na wyznaczonych szlakach! Wakacje spędzone w mieście też mogą być inspirujące! Róbcie to, na co nie macie czasu w roku szkolnym:-)

Daria Zawiasa 17.06.2019

Pracownia ceramiki

Pracownia ceramiki prezentuje wybrane prace powstałe w bieżącym roku szkolnym.
Ich autorami są uczniowie wszystkich poziomów edukacyjnych naszej szkoły.
Realizowaliśmy tematy z wyobraźni i w oparciu o obserwację natury.
Eksperymentowaliśmy z różnymi rodzajami glin, tlenków, angob i szkliw. Zainteresowanych zapraszamy na zajęcia w przyszłym roku szkolnym.

Łukasz Leszczyński 13.06.2019

Finał konkursu biblijnego 2019 w Niepokalanowie

Zakończył się trzeci, finałowy etap XXIII Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy Biblijnej. Wzięła w nim udział uczennica naszego liceum Weronka Majewska.

Dojście do finału poprzedzone było zmaganiami na etapie szkolnym i diecezjalnym. W etapie szkolnym, który odbył się w marcu, wzięło udział 17 uczniów naszego liceum. Troje najlepszych przeszło do etapu diecezjalnego. Odbył się on w kwietniu w wydziale katechetycznym archidiecezji łódzkiej. Również na tym etapie Weronika zakwalifikowała się do trójki najlepszych i w ten sposób stała się finalistką Konkursu.

Maciej Drewniak 13.06.2019

Beznazwy w Różanymstoku

W dniach 10-11 czerwca Teatr Beznazwy wziął udział w X edycji Festiwalu Młodzieży "Bez Granic".

Aktorzy uczestniczyli w zaproponowanych przez organizatorów warsztatach a także wieczornych spektaklach i koncertach. Zaprezentowali też przestawienie "Pan Lasu", które zostało bardzo miło przyjęte przez uczestników spotkania. A w Różanymstoku spotkało się około 400 młodych ludzi.

Jak było? Zdjęcia mówią same za siebie... zapraszamy do galerii i mamy nadzieję odwiedzić Różanystok w przyszłym roku.

Sylwia Gajewska 12.06.2019

Wycieczka klas 6 SSP

W dniach od 29 do 31 czerwca klasy 6 SSP udały się na wycieczkę klasową do Łeby. Poniżej przedstawiamy krótkie sprawozdanie z naszego wyjazdu

Dzień 1

Z Łodzi wyjechaliśmy o godzinie 6:00. Podróż trwała 7 godzin. Po przyjechaniu na miejsce i zakwaterowaniu pojechaliśmy się przywitać z plażą, a następnie wybraliśmy się na zwiedzanie latarni morskiej Stilo. Około godziny 20:00 wróciliśmy do pokoi.

Dzień 2

Marek Cygan 11.06.2019

Wystawy rysunków

W naszej szkole możemy obejrzeć dwie ekspozycje prac rysunkowych. Autorkami jednej z wystaw są uczennice klas licealnych. Twórczynią kolejnej jest Agnieszka Zapolska, uczennica trzeciej klasy gimnazjum. Zapraszamy.